Kouzlo klientských slevových karet
31 Říjen 2011
Poslední dobou se klientské věrnostní programy množí jako houby po dešti. Mnoho firem z různých segmentů trhu se snaží poskytovat sým klientům další výhody a jedním z nich jsou právě klientské karty.
Klientské věrnostní programy znamenají pro klienty nejenom možnost dosáhnout celkově nižších cen, ale zároveň jsou i známkou toho, že zákazník není pro danou firmou pouze zdrojem krátkodobého výdělku. Věrnostní programy signalizují snahu navázat s klientem dlouhodobou spolupráci. Pro zákazníky to přináší nejenom možnost využití slev a partnerských programů, ale také snahu firem o dlouhodobou spokojenost zákazníků s poskytovanými službami.
Společnost Svět interiérů s.r.o. začala poskytovat svým zákazníků Klientské věrnostní karty, které slouží k čerpání slev při využití služeb Světa interiérů. Slevy se pohybují v rozmezí 3 -10% z celkového objemu zakázky a jsou odstupňovány podle celkového objemu již realizovaných zakázek u společnosti Svět interiérů s.r.o.
Úžasnou vlastností těchto karet je, že jsou volně přenosné. Takže výhod a slev z klientských karet mohou zákazníci využívat společně se svou rodinou, příbuznými nebo i se svými přáteli. Tímto společným používáním karet je možné jednoduše dosáhnout vyšší úrovně slevy a tím pádem i velmi zajímavých úspor při řešení rekonstrukcí koupelen, bytových jader a kuchyní nebo využití dalších služeb.
Do budoucna bude také možné využít Klientské karty pro čerpání dalších slev u partnerů Světa interiérů.
www.svetinterieru.cz